Ads Header

Thursday 4 August 2011

Sulam cabut benang / Sarawak

Jalan2 satu blog ni... tak silap owner dia erpha, wah cantik betul hasil sulaman dia membuatkan hati saya meronta ingin mencuba... berpandukan sedikit info dari owner blog tu saya mencuba dengan kefahaman sendiri saya cuba... mula2 kena cabut dulu benang then buat jahitan sepeti kat gambar tu untuk asing2 kan benang kain supaya senang nak sulam
Alamak! gamabar saya terbalik daaaa.... ini step pertama, cabut benang kain.... lepas tu baru step yg kat atas tu yer...
Lepas tu sulam lah macam ni yer.... saya guna benang sulam DMC triple color, benang ni terdapat juga dwi color tapi saya saja nak cuba guna yg triple macam mana hasilnya coz yg dwi color tu memang hasilnya cantik...

Hasil sepenuhnyer tak amik gambar lagi nanti saya upload lagi k...

0 comments:

Post a Comment

pages

free advertisement

sIla tinGgalKan lInk aNda

nagenbutik

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

jOm fOllOw

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...